روند ثبت شکایات و انتقادات

 

شاید براتون پیش اومده باشه که از فروشگاهی خرید کرده باشید و  بخواید به دلایل مختلف مثل راضی نبودن از پاسخگویی پشتیبانی، روند سفارش، تاخیر در ارسال، دریافت کالا یا غیره نیاز داشته باشید انتقاد، پیشنهاد یا شکایتی ثبت کنید. 

 

برای بهتر پیش رفتن این روند میتونید قبل از هر اقدامی پیام نارضایتی تون رو در قالب یک پیام شامل نام و نام خانوادگی ، شماره سفارش و تاریخ سفارش و متن مد نظرتون رو برای ما به شماره ۰۹۱۵۵۱۰۰۸۶۴ ارسال کنید تا پشتیبانی ما در کمتر از ۲۴ ساعت پاسخگو شما عزیزان باشند.

 

اگر خواستید هم میتونید در فرم تماس با ما پیامتون رو برای ما ارسال کنید تا در سریعترین زمان ممکن به اون رسیدگی کنیم.